miercuri, 29 ianuarie 2014

Copilul tau unde isi pastreaza caietele si manualele?


Mi-aduc aminte, cand eram copil, de cate ori imi zicea mama: "Fa-ti curat in birou!"


In toti anii mei de scoala nu am gasit o solutie buna pentru caiete si manuale. Le asezam frumos la linie si in cel mai scurt timp posibil biroul era din nou cu susul in jos, motivele: totdeauna imi trebuia caietul sau cartea asezata cel mai jos si bineinteles imi trebuia repede.


Cand copilul meu era in vacanta dintre clasa I si cea de-a II-a am cumparat niste tavite de plastic. Copilul mi le-a "confiscat". Cand tot explicam eu de zor ca nu are ce face cu tavitele, ca sunt prea multe pentru ea, a gasit solutia:


"O tavita o materie."

De atunci regula s-a pastrat si de la an la an numarul tavitelor ei a crescut pentru a tine pasul cu numarul materiilor. Fiecare tavita are acum o eticheta adeziva, care se schimba la inceput de an, in ton cu personajele preferate. Fiecare materie sta la locul ei (nu chiar 100%, dar procentul este in crestere ... usoara).





Aceasta a fost ideea copilului meu si chiar functioneaza.







Alte idei de suporturi dragute:
- tavita roz translucida 
- set tavite transparente 


Voi ati gasit o solutie mai interesant?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe acest blog vor fi afisate doar comentariile care folosesc un limbaj adecvat si au legatura cu subiectele prezentate.