miercuri, 19 martie 2014

Orasul - macheta




Aceasta este o macheta destinata prescolarilor si noi am folosit-o atat pentru joaca cat si pentru a invata tot felul de lucruri interesante despre un oras.

Este asezata pe o placa de polistiren, iar deasupra se afla o coala alba pe care am desenat strazile,  trecerile de pietoni etc.

Nu am avut pietoni asa ca ne-am descurcat cu niste imagini tiparite, capsate pe un carton si prinse de placa cu scobitori.

Am folosit imagini tiparite si pentru cladiri, dar si jucarii cum ar fi semnele de circulatie si masinutele pentru a fi jocul mai interesant.


In orasul nostru exista, pe langa o statie de pompieri si o zona de constructii, in partea dreapta a machetei.



Interesant pentru copil a fost posibilitatea masinutelor de a merge in multe directii, a avionului de a decola si a animalelor de a scapa de la gradina zoologica :))




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe acest blog vor fi afisate doar comentariile care folosesc un limbaj adecvat si au legatura cu subiectele prezentate.