marți, 29 martie 2016

Exercitii cu siruri pentru evaluarea de clasa a II-a




Am observat, ca in anul 2014 si 2015, unul dintre subiecte la evaluarea de clasa a II-a a fost cel de continuare a sirului de imagini, iar acest tip de exercitii este posibil sa necesite putin exercitiu pentru copii.






Iata exemplele:

2015 - Matematica - Testul 1


2015 - Matematica - Testul 2


2014 - Matematica - Testul 1

2014 - Matematica - Testul 2


Acesta este motivul pentru care m-am gandit sa va ofer cateva link-uri utile cu fise cu siruri. Pentru ca accesul sa fie usor le-am grupat pe Pinterest, in ordinea de mai jos:

1, Cele mai simple - La aceasta categorie am introdus sirurile ”unul de un fel - unul de altfel”. Se pot oferi variante de raspuns sau nu.





2, Continuam cu ceva mai greu - Cele unu-la-unu se completeaza cu siruri de tipul doi-la-unu sau doi-la-doi.




3, Dupa primii pasi se poate continua cu cele mai interesante modele pe care le gasiti pe net.




Nu uitati sa vizitati contul de Pinterest - ProParinti pentru a vedea colectia salvata de mine. (Ordinea este primul vizualizat ultimul salvat deci de la cel mai greu la cel mai usor.)




P.S. Am gasit un site cu o multime de pagini disponibile AICI



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe acest blog vor fi afisate doar comentariile care folosesc un limbaj adecvat si au legatura cu subiectele prezentate.