miercuri, 30 noiembrie 2016

Opinci din spuma pentru 1 Decembrie







Realizarea unor opinci este o activitate amuzanta si pentru parinte si pentru copil. Puteti realiza machete din carton sau chiar o pereche in marime naturala din spuma.














Materiale necesare:
- sfoara sau siret;
- 2 coli A4 de spuma (noi am ales albastru, dar pentru ca am folosit-o voi exemplifica cu una galbena ).

Coala A4 spuma



Pasul 1

Masurati piciorul copilului pe coala de spuma astfel (piciorul va fi in interior):


E posibil sa fie nevoie sa decupati.





Pasul 2

Dreptunghiul obtinut se indoaie pe lungime si se fixeaza in partea de sus prin coasere (cel mai estetic) sau cu capse (cel mai rapid).




Pasul 3 

Realizam cu un perforator gauri din loc in loc:





Pasul 4 

Trecem un siret prin fiecare gaura si strangem la spate. Nu recomand nodul pentru ca e posibil sa doriti sa ajustati pe picior.





Pasul 5

Mai folosim un alt siret lung pentru fixarea opincii pe picior.



 Atentie! Nu fortati siretul al doilea la tragerea prin gauri caci se rupe spuma.

Opincile nu pot fi purtate la exterior, dar in interior, pe covor sau parchet rezista destul de bine!



Noi am invatat astfel ce sunt opincile si ne-am amuzat. Acum sigur copilul mei îi va studia pe toti cei imbracati in costum national de 1 Decembrie daca au si opinci !

 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe acest blog vor fi afisate doar comentariile care folosesc un limbaj adecvat si au legatura cu subiectele prezentate.