luni, 14 noiembrie 2016

Puzzle cu schelet - activitate amuzanta pentru clasa I si nu numai







Invatarea scheletului poate fi o activitate foarte distractiva. De exemplu puteti incerca un puzzle. La noi a avut un succes mai mare decat am anticipat.












Pentru a realiza un puzzle mai special cautati in resursele pentru Halloween, veti gasi o multime de materiale amuzante.

Sursa noastra : http://www.preschoolactivities.us/
printable-skeleton-craft-coloring-page/halloween-skeleton/



Eu am ales acest schelet deoarece seamana mai mult cu un copil decat cu un adult.













      L-am decupat















si copilul a rezolvat acest puzzle cu ajutorul unei machete model.














I-a placut si a mai vrut. Astfel ca am glumit cu el si i-am gasit unul aproape cat el      :)

Sursa noastra: http://www.gamescraftscoloring.com/crafts/halloween_skeleton.htm
Trebuie sa va spun ca a fost foarte incantat de dimensiune (aprox 1m), iar eu m-am bucurat de succesul ideii mele ... caci mi-au amortit mainile tot decupand.       :)


A doua piesa de rezistenta pentru activitatea noastra a fost un schelet mobil cu care sa poata sa se joace. (E realizat din piesele de puzzle.) 



Puteti face echipa cu cel mic si sa-l construiti impreuna astfel:


Dupa ce copilul realizeaza puzzle-ul, bucatelele se lipesc pe carton, dar cu spatiu intre ele:




Scopul este acela de a obtine piese cartonate si cu rezistenta crescuta la manevrare. Se decupeaza. (In echipa, copilul decupeaza piesele cum poate, iar parintele le aranjeaza decupandu-le dupa contur.)






Se gauresc locurile de prindere. Daca implicati copilul puteti incerca o tehnica mai putin periculoasa si anume cu creionul si cu guma, totusi este mai bine sa realizeze un adult acesti pasi.












Noi am legat piesele cu o sfoara si am realizat cate un nod pe ambele parti, dar puteti gasi variante mai estetice (ex. cu niste margele sau nasturi mici).

















Initial am agatat doat un siret, pe partea din spate a capului.




















Apoi am mai adaugat cateva sfori pentru a-l transforma intr-o figurina manevrabila ca la teatrul de papusi.




Si bineinteles un cantecel amuzant si bun de dans, la final.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe acest blog vor fi afisate doar comentariile care folosesc un limbaj adecvat si au legatura cu subiectele prezentate.