joi, 22 decembrie 2016

Decor din hartie pentru ferestre si alte idei utile




Vacanta bate la usa, iar copiii sunt nerabdatori sa vina Craciunul.





Putem sa le facem asteptarea mai placuta decorand casa cu tot felul de materiale si imagini care sa le creeze o atmosfera de poveste.

Anul acesta m-a cucerit un decor realizat din hartie si lipit pe geam.



L-am privit de multe ori si nu m-am lasat pana nu am realizat si eu ceva asemanator. Bucuria copiilor mei mi-a aratat ca nu am muncit degeaba.

Poate parea extrem de complicat la prima vedere, dar realizarea unui astfel de proiect presupune doar tiparirea pe hartie alba a sabloanelor de pe internet si decuparea lor. Principalele mele surse de modele sunt aceste bloguri:





1. litavherdi.blogspot.ro - peisajul cu Mos Craciun

2. www.materinstvo.ru -aici gasiti si cateva imagini cu tema religioasa (ex.: nasterea lui Isus, magii, pastorii)

3. pesochnizza.ru - imagini de calitate ce pot fi tiparite pentru propriile proiecte









Pentru a decupa detaliile eu am folosit o forfecuta de unghii cu varful ascutit si taisul curbat, alte persoane folosesc cutter-ul deci alegerea va apartine. Din pacate, decuparea este o activitate pentru parinti deoarece trebuie folosite obiecte ascutite, iar inteparea cu forfecuta este o realitate nu doar un risc.

Nu stiu cum le-au lipit altii, dar eu am folosit bucatele mici de scotch dublu adeziv, transparent.

Acestea sunt cateva din imaginile decupate de mine si fotografiate inainte de a le lipi pe geam:







Am ornat o fereastra cu tema Mos Craciun si alta cu tema nasterii Mantuitorului:



Efectul maxim al acestui tip de decor este seara si noaptea, atunci cand afara nu este lumina, iar negrul contrasteaza cu albul. Nu va temeti de micile imperfectiuni ele se estompeaza in ansamblul decorului, iar greselile pot insemna crearea altor elemente, originale. 😊

Pentru cei care nu au timp, dar doresc ceva asemanator, exista in supermarket-uri un spray ”de zapada”. Cel achizitionat de noi a avut in cutie si cateva sabloane.




Puncte tari:
- rapiditatea realizarii
- frumusetea imaginilor obtinute



Punctele slabe ale acestui tip de decor sunt:
- sabloanele de hartie care dupa o utilizare nu mai pot fi refolosite
- necesitatea ajutorului parintilor atat in tinerea sablonului pe geam cat si in aplicarea continutului
- (re)spalarea geamului dupa trecerea sarbatorilor  😩

Ideile de decor pentru aceasta perioada sunt foarte multe si diverse, unele dintre ele pot fi realizate si de copil. Eu am incercat sa pun bazele unei mini colectii cu ceea ce am gasit pe net, iar daca sunteti in cautare de inspiratie v-o recomand:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe acest blog vor fi afisate doar comentariile care folosesc un limbaj adecvat si au legatura cu subiectele prezentate.