vineri, 27 ianuarie 2017

Portofoliu in forma de om de zapada - IARNA




Acest portofoliu este potrivit pentru micii scolarei deoarece se bazeaza pe poze si contine informatii simple si accesibile. 















Cu cativa ani in urma mi-am ajutat copilul mai mare sa faca in clasa a II-a, un portofoliu pentru anotimpul iarna, in forma de om de zapada. Ideea de la acea vreme a fost interesanta, dar executia putea fi mult imbunatatita (mai multe detalii aici). Ideile din postarea anterioara privind continutul  portofoliului pot fi folosite impreuna cu cele de mai jos pentru copiii mai mari.

Iata noul nostru portofoliul:


Coperta



O poza cu un om de zapada cat o pagina A4. Dupa decupare l-am lipit pe un carton alb.

(Coperta.pdf)









Continut



Detalii de realizare:

Foile urmatoare se pot decupa folosind ca tipar cartonul de la coperta.

Noi am realizat un model si l-am tiparit. (Pagina.pdf)








Portofoliul nostru are imagini cu:

- lunile de iarna
- obiceiurile si traditiile (Mos Nicolae, Mos Craciun, Craciunul - Nasterea Domnului, Revelionul)
- sarbatorile romanilor (1 decembrie, 24 ianuarie)
- distractii de iarna 
- animalele iarna 
(http://www.firstgradegarden.com/2012/01/more-bears.html - colaj - decupeaza si lipeste animalele) 
- vremea
- tablouri de iarna
- desene si colaje (exemple: pe foaie neagra cu creion alb, pe fond de cerneala)
etc







Prinderea foilor 

Am gaurit in partea de sus si am pus 2 carlige de plastic. La cerere 😉 omul a primit si palarie.





Portofoliu ”IARNA”









Un comentariu:

Admin spunea...

Minunată idee pentru perioada recapitulării înainte de vacanța de iarnă!

Trimiteți un comentariu

Pe acest blog vor fi afisate doar comentariile care folosesc un limbaj adecvat si au legatura cu subiectele prezentate.