miercuri, 12 aprilie 2017

Animale de la Poli - diorama





Dupa o incercare mai putin reusita de macheta / diorama pentru Polul Nord realizata cu ceva timp in urma (vezi macheta aici), dar care si-a atins scopul, adica joaca cu animalele polare si recunoasterea lor, am incercat o alta varianta.

Provocarea a inceput cu un iglu pe care am vrut sa-l construim din zahar cubic.  A fost mai greu decat am crezut, iar cel mic a inceput sa-mi manance ”materialul de constructie” si a trebuit sa renunt.  :((

Cand ne-am apucat de diorama, am avut sansa sa constat ca un ambalaj de protectie mai vechi este perfect pentru treaba noastra, deoarece se decupa usor cu cutter-ul (probabil este polietilena expandata) si imita foarte bine gheata.



Am asezat formele decupate pe o cutie de carton desfacuta.



In partea de sus am pus o poza, cu cu un iceberg plutind, iar in partea de jos, sub ”gheata”, hartie creponata albastru deschis. Apoi am adaugat putina vata pentru a acoperi terminatiile laterale ale cartonului.




Cartonul vertical depasea latimea unei coli A4 asa ca am lipit cateva informatii privind diferentele dintre Polul Nord si Polul Sud.



Un detaliu cu o orca in partea de jos. Coala se poate plia si pune sub diorama.



Figurinele sunt luate din rezerva noastra, adica in special din oua Kinder sau seturi cumparate cu ceva timp in urma. Daca doriti un set de figurine puteti incerca un Tub Safari - ”Lumea Arctica




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe acest blog vor fi afisate doar comentariile care folosesc un limbaj adecvat si au legatura cu subiectele prezentate.