miercuri, 12 aprilie 2017

Ouale de Paste si bucuria celor mici





Cand eram copil, asteptam cu nerabdare sarbatorile Pascale datorita traditiei vopsitului oualor. Am incercat sa transmit aceeasi bucurie si copiilor mei, de aceea am cautat pe net cele mai interesante modalitati si le-am grupat pe acest panou, pe Pinterest.




Chiar daca imi plac ouale rosii, totusi ....




pentru implicarea celor mici in aceasta activitate, am cautat idei mai apropiate de lumea basmelor si a desenelor animate. 


Acestea au fost deliciul copiilor din familia mea, deoarece anul trecut fiecare ”a muncit” la oul lui preferat: putina vopsea, carioca si niste ochisori autoadezivi si astfel au aparut ouale ”puternice” care au spart (cateodata) ouale rosii sau colorate ale parintilor si bunicilor.


Daca nu aveti timp, puteti inviora momentul festiv cu 2-3 abtibilduri 3D pe tema primaverii, pentru a marca viitoarele oua invingatoare la ciocnit.



Asa cum multe familii moderne nu au nimic impotriva in a introduce traditii de pe alte meleaguri (Valentine's Day sau Halloween), eu am gasit un farmec deosebit si intr-o traditie romaneasca, de pe meleaguri moldovenesti, in care, in dimineata de Paste, ne dam cu putina apa pe fata, bem putina apa sfiintita si luam un ban si un ou dintre flori. Semnificatiile ar fi sa fim frumosi ca florile, rumeni (sanatosi) ca oul rosu si belsug (banii). Copiii mei nu concep sa nu avem, in dimineata primei zile de Paste, ”oua cu flori”.




Sarbatori Pascale fericite, cu sanatate, liniste sufleteasca si bunastare alaturi de cei dragi!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe acest blog vor fi afisate doar comentariile care folosesc un limbaj adecvat si au legatura cu subiectele prezentate.

Vrei sa imi citesti postarile direct in casuta ta postala?